ACTIVITAT 15 – Anna Closa

Gestió de la informació T2. Javier Guallar

A15

Inici: 6 maig 2013. Data límit publicació bloc: 13 maig 2013

Exercici individual

Balanç de l’assignatura

 

La darrera activitat per publicar al bloc és un exercici de balanç de l’assignatura a títol individual.

1. Relació d’activitats publicades al bloc

Presenta una relació de les activitats fetes al llarg del curs i publicades al bloc, en una taula d’aquest tipus:

Activitat Data publicació Títol (en el seu cas) URL del post del bloc
A0 13/05/2013 Exposició font ZARA https://thefashionside6.wordpress.com/2013/05/13/activitat-0-anna-closa/
A2  20/02/13 Ús de documentació en comunicació https://thefashionside6.wordpress.com/2013/02/20/activitat-2/ 
A3 20/02/2013 Ús de documentació en comunicació https://thefashionside6.wordpress.com/2013/02/20/activitat-3/
A4 4/03/2013 Flickr https://thefashionside6.wordpress.com/2013/03/04/activitat-4-2/
A5 2/04/2013 Problema d’informació https://thefashionside6.wordpress.com/2013/04/02/activitat-5/
A10  17/04/2013 Cerca d’informació a cercadors https://thefashionside6.wordpress.com/2013/04/17/activitat-10/ 
A12  17/04/2013 Delicious i Twitter https://thefashionside6.wordpress.com/2013/04/17/a12-activitat-amb-delicious-i-twitter/
A14  06/05/2013 Exercici de cerca al catàleg del CCUC ccuc.cbuc.cat  https://thefashionside6.wordpress.com/2013/05/06/activitat-14-anna-closa/
A12b 13/’5/2013 Delicious i Twitter https://thefashionside6.wordpress.com/2013/05/13/activitat-12b-anna-closa/

2. Valoració personal de les activitats (tant les del bloc com les altres).

Aquesta assignatura de Gestió de la informació ha servit per aprendre moltíssimes coses que desconeixíem del món 2.0. Es tracta de tenir un contacte directe amb webs que ja formaven part del nostre entorn i d’altres que ha servit per estar més informats sobre el món laboral del qual en un futur voldríem formar part .

Poder aprendre tota la teoria sobre les fonts, el valor de la informació, la tipologia i la classificació penso que és de total vitalitat ja que en el món de la comunicació aquestes són les eines del dia a dia. En aquesta assignatura i en la UF d’aquesta mateixa i ha d’haver-hi un treball constant ja que cada web amaga els seus trucs i si no s’escolta a classe es difícil seguir el ritme.

Les webs que s’han anat treballant a classe han fet que aprofundíssim els coneixements d’aquest món. El Google Drive ha servit per poder fer treballs en grup i mentre un escriu un text l’altre el pot anar llegint al mateix moment tot i estar-se a kilòmetres de distància.  Els punts negatius han estat que sempre hi ha d’haver-hi connexió a Internet.

Pel que fa a les URSS i al seguiment d’un tema, en l’aplicació que s’ha fet servir ha estat molt útil ja que sempre que hi havia una noticia vinculada amb el tema escollit aquest enviava un missatge o t’ho notificava a l’aplicació. Els punts negatius d’aquest han estat que cada vegada enviaven un missatge al correu i finalment es feien molt pesats.

Les exposicions a classe han servit per a poder conèixer altres webs relacionades amb temes que desconeixíem. M’ha agradat molt poder fer-ho ja que m’he adonat que hi ha mil xarxes que són específiques d’un temari en concret.

Pel que fa a la pràctica dels operadors booleans, opino que hi ha d’haver-hi més reforç en aquest tema ja que em sembla que a dia d’avui encara no ha quedat del tot clar a l’alumnat.

Anuncios
Esta entrada fue publicada en Uncategorized y etiquetada , . Guarda el enlace permanente.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s