Activitat 15- Bego Baltà

1. Relació d’activitats publicades al bloc

Presenta una relació de les activitats fetes al llarg del curs i publicades al bloc, en una taula d’aquest tipus:

Activitat Data publicació Títol (en el seu cas) URL del post del bloc
A2

 

20/03/13 Ús de documentació en comunicació http:// https://thefashionside6.wordpress.com/2013/02/20/activitat-2/

 

A10

 

17/04/2013 Cerca d’informació a cercadors http://

https://thefashionside6.wordpress.com/2013/04/17/activitat-10/

 

A12

 

17/04/2013 Delicious i Twitter http://

https://thefashionside6.wordpress.com/2013/04/17/a12-activitat-amb-delicious-i-twitter/

 

A14

 

06/05/2013 Exercici de cerca al catàleg del CCUC ccuc.cbuc.cat

 

http://

https://thefashionside6.wordpress.com/2013/05/06/activitat-14-bego-balta/

 

A5

 

02/04/2013 Problema d’informació http://

https://thefashionside6.wordpress.com/2013/04/02/activitat-5/

 

2. Valoració personal de les activitats (tant les del bloc com les altres).

Crec que aquesta assignatura de Gestió de la informació m’ha aportat coneixements útils que em poden servir en un futur, he après eines que desconeixia i he aprofundit en alguns aspectes que ja sabia. Les classes m’han ajudat a entendre la importància de saber on i com buscar la informació.

Pel que fa als aspectes positius de l’assignatura destacaria per damunt de tot les pràctiques, les activitats que resolem ens ajuden a entendre què s’explica en les classes teòriques i són una bona manera de practicar els continguts. Trobo que és positiu també el fet que la majoria dels exercicis els fem per parelles o per grups, entre tots ens ajudem i si tenim dubtes els resolem, és més fàcil que si els fem individuals, però trobo que també està bé que de tant en tant fem exercicis individuals. Considero també que ens ajuda molt que es pengin els PP amb els continguts, perquè d’aquesta manera un pot estar més atent i oblidar-se d’acabar de perfeccionar els apunts durant les classes.

Pel que fa als punts febles de l’assignatura destacaria el poc temps que tenim a vegades per fer alguns exercicis.

He trobat interessant la cerca d’informació a través de booleans, perquè era un tema desconegut per a mi i trobo que com més coneixements tinguem alhora de buscar informació, millor. No obstant, considero que és un dels temes mes difícils que hem treballat, i un dels que ha quedat menys clar.

Treballar amb twitter, delicious, blog, drive i altres suports ens ha aproximat més a les webs 2.0 i a les xarxes socials, i ens ha permès desenvolupar els nostres coneixaments, així com estar en contacte amb la realitat virtual.

L’exercici que vam fer de cerca al catàleg del CCUC o al de la Facultat de comunicació Blanquerna són un bon exemple d’exercici útil, que va més enllà de la simple teoría de classe. No només sen’s explica que és un catàleg de cerca, sinó que sen’s obliga a entrar-hi i per tant a apendre.

També és útil quan fem comparacions en els exercicis, perquè així veiem les diferències i podem contrastar millor els punts forts i dèbils de cada web. Per exemple amb els exercicis de les hemeroteques, o quan vam fer cerques per google i yahoo.

Anuncios
Esta entrada fue publicada en Uncategorized. Guarda el enlace permanente.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s