A15 Alexandra Pérez Varela

Balanç de l’assignatura

La darrera activitat per publicar al bloc és un exercici de balanç de l’assignatura a títol individual.

1. Relació d’activitats publicades al bloc

Presenta una relació de les activitats fetes al llarg del curs i publicades al bloc, en una taula d’aquest tipus:

Activitat

Data publicació

     Títol

URL del post del bloc

A0

 

15/04/2013

Exposició sobre la pàgina de moda y de roba online d’ Asos. Font:  http://www.asos.com/es/Ver-ropa-de-mujer-vestidos-zapatos-abrigos-bolsos-y-m%C3%A1s-en-ASOS/djxh/?xr=1&mk=VOID&r=3

http:// https://thefashionside6.wordpress.com/2013/04/12/activitat-0-exposicio-oral/

A2

 

20/02/2013

Ús de documentació en comunicació

http:// https://thefashionside6.wordpress.com/2013/02/20/activitat-2/

A10

 

10/04/2013

Cerca d’informació a cercadors

http:// https://thefashionside6.wordpress.com/2013/04/17/activitat-10/

A12

 

17/04/2013

Delicious i Twitter

http:// https://thefashionside6.wordpress.com/2013/04/17/a12-activitat-amb-delicious-i-twitter/

(Aquí només cal indicar les activitats publicades al bloc, no cal fer referència a les activitats fetes a classe i no publicades, o les dues activitats penjades al Blink)

 

 2. Valoració personal de les activitats (tant les del bloc com les altres).

Considero que a l’assignatura de Gestió de la Informació, en aquest primer any de carrera, m’ha servit per estar molt més informada i en contacte amb la informació que es mou al meu voltant, però, que no sabia com fer un ús idoni d’aquesta. A més, he après la importància que té la informació en la societat actual i , com de manera organitzada i alhora senzilla, es pot accedir, de manera legal, a molta informació de les webs 2.0 i de xarxes socials. Una altra cosa que també he après, i considero un punt molt positiu pel meu aprenentatge, és el valor, les fonts, la classificació i la tipologia que té la informació. Un punt negatiu de l’assignatura és que s’ha de ser constant, ja que, sinó és molt difícil seguir el ritme de les activitats perquè són molt seguides i gairebé tots els dies de classe. Tanmateix aquest punt negatiu alhora és positiu ja que permet que l’alumne practiqui el que ha estudiat a classe, de manera teòrica.

Personalment crec que el meu punt feble ha estat la cerca d’informació amb l’ús d’operadors com els booleans o els de rang ja que m’ha costat agafar-li el truc. El punt positiu és que m’ha agradat molt haver après les fonts d’informació especialitzades en comunicació ja que m’ha resultat senzill però també interessant.

Per tant, considero que he fet un bon seguiment de l’assignatura, ja sigui de manera teòrica com mitjanant les activitats i que alhora he tingut l’oportunitat d’aprendre molt amb tots els punts esmentats anteriorment. 

Anuncios
Esta entrada fue publicada en Uncategorized y etiquetada , , , , , . Guarda el enlace permanente.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s