ACTIVITAT 14 – Anna Closa

Exercici 1:
-Cerca per matèries : publicitat internet → 8 resultats
-Cerca per paraula clau: publicitat internet → 276 resultats
-Cerca per títol : La publicitat nadalenca → 1 resultat

Localitza un llibre sobre publicitat a internet de l’autor José Marí Parreño. En quines biblioteques està disponible?
Márketing y publicidad en internet : básico, de José Martí Parreño à a la Universitat Jaume I, a la Universitat Autónoma de Barcelona i a la Universitat Oberta de Catalunya.

Exercici 2: Exercici de cerca al catàleg de la Biblioteca de la URL http://cataleg.url.edu/
Localitza al catàleg de la Biblioteca de la URL un document (llibre, revista o audiovisual), que estigui relacionat amb la temàtica del teu bloc i demana’l en préstec. Indica: referència bàsica del document (títol, autor, data publicació, enllaç al catàleg)
Los secretos de la moda al descubierto, Marie-Pierre Lannelongue, 2008, http://cataleg.url.edu/search~S1*cat?/Xmarie-pierre+Lannelongue&searchscope=1&SORT=D/Xmarie-pierre+Lannelongue&searchscope=1&SORT=D&SUBKEY=marie-pierre+Lannelongue/1%2C2%2C2%2CB/frameset&FF=Xmarie-pierre+Lannelongue&searchscope=1&SORT=D&1%2C1%2C

Explica el procés de cerca seguit per localitzar-lo
He ficat la paraula “moda” al cercador: paraula clau i a la ubicació he ficat la facultat Blanquerna i he trobat 239 resultats.

Valora l’ús del catàleg de la Biblioteca de la URL i del préstec: punts forts i febles.
Ha estat molt fàcil trobar aquest llibre ja que estava disponible a la biblioteca i com que tot està ordenat i dividit en seccions doncs facilita l’accés a aquest. Però si el llibre no es troba en la biblioteca s’ha de buscar en una altra i esperar-te a que arribi d’una altra biblioteca de la Ramon Llull o esperar a que l’alumne que se l’ha endut el torni. Aquest llibre explica tots els secrets de la moda, tal i com s’indica en el títol. El llibre permet entendre la moda i anar més enllà d’aquest tema. Els punts febles serien que aquest llibre és més aviat dirigit a un públic que coneix el temari i per tant, vol saber més sobre les tendències i els secrets d’aquests. Els punts forts són que t’explica perquè hi ha moda en el món, perquè està situat un cartell sobre una marca en aquell indret precís etc.

Anuncios
Esta entrada fue publicada en Uncategorized y etiquetada . Guarda el enlace permanente.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s